10009300_643325259047939_2130159191_n  

 

 

 

  

 

幫姪女買了白雪公主、人魚公主、睡美人的繪本,
結果發現了不得了的事!!

王子你這人渣!

 

---------------------------- 


過去的一頁 

能不翻就不要翻 

翻落了灰塵會迷了雙眼 

有些人說不出哪裏好 

但就是誰都替代不了! 

那些以前說著永不分離的人 

早已經散落在天涯了。 

收拾起心情,繼續走吧! 

錯過花,你將收獲雨 

錯過這一個 

你才會遇到下一個。 


若將過去抱的太緊 

怎麼能騰出手來擁抱現在? 

 

 

 

Wonderful tonight (今晚真美) 

It's late in the evening 
已是傍晚時分 
She's wondering what clothes to wear 
她心想:該穿哪件衣服好呢? 
She puts on her make-up 
她略施脂粉 
And brushes her long blonde hair 
梳了梳金色的長髮 
And then she asks me, "Do I look all right?" 
然後問我:「我看起來如何?」 
And I say "Yes, you look wonderful tonight" 
我答道:「你今晚看起來真美!」 

We go a party 
我們到了宴會場合 
And everyone turns to see 
每個人都轉頭過來 
this beautiful lady that's walking around with me 
盯著這位走在我身旁的美女 
And then she asks me, "Do you feel all right?" 
然後,她問我:「你覺得還好嗎?」 
And I say "Yes, I feel wonderful tonight" 
我回答說:「我今晚覺得好極了!」 

I feel wonderful 
我感覺很好 
Because I see the love light in your eyes 
是因為我看到了你眼裡愛的光芒 
And the wonder of it all 
而且最棒的是: 
Is that you just don't realize how much I love you 
你並不了解我有多麼愛你 

It's time to go home now 
是回家的時候了 
And I've got an aching head 
我的頭有點痛 
So I give her the car keys 
於是,我把汽車鑰匙交給她 
And she helps me to bed 
是她送我回家上床的 
And then I tell her as I turn out the light 
熄燈時,我告訴她 
I say, "My darling, you were wonderful tonight 
我說:「親愛的,你今晚真美! 
Oh my darling, you were wonderful tonight" 
噢,親愛的,你今晚真美! 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    維 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()