秋 

 

 

 

 

1.2.3.木頭人 



按下 



快轉倒轉暫停鍵 



從1月跳轉到12月 



有多少是我們能保留 



像沙像風生命流過手中 



能感覺那些都曾真實發生 

 



快轉倒轉暫停鍵 




讓追逐曙光的影子 



站在這月光下佇立 



明天的黑夜等待黎明 




快轉倒轉暫停鍵 



而我是一隻木偶 

 


剪斷操縱生命的繩索 



捆綁生活的是誰的心 

 

 

   

 

 

Nothing ever happened 
  
作曲:林暐哲作詞:林嘉欣 
  
Hey, you once called me your baby 
我們曾經如此親密 

say it for the last time with all your strength and meaning it this time 
用盡你全力,認真地最後一次叫我一遍寶貝, 
  
Hey, you once promised me the world, 
你曾經承諾給我全世界 

but I never asked for it, but I never asked for it 
但我從來不曾要求過 
  
Hey, you once praised me beautiful, 
你曾經讚美我的美貌 

why I'd get get weaker, why I would get weaker? 
為什麼我現卻越發憔悴 
  
oh Please, please don't, I am so scared, 
請不要這樣,我很害怕 

scared you're too perfect for me or am I too naive for you 
害怕你太完美,不適合我;我對你來說太過幼稚天真 
  
either way it's too late, too late for regrets, I'm hurrrrrrt 
不過這些都太遲,太遲說後悔,我很受傷 

leave me out of love, leave love out, leave me out 
讓我離開你的愛 
  
hey, let's just pretend, nothing ever happened, nothing ever happened 
讓我們假裝什麼都沒有發生 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    維 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()